Недолюбвате практиките на Google за следене на потребителите и обичате да изразявате мнението си, носейки тениски с послания върху тях?
Ако сте от този тип хора, то новата кампания на Google архивраговете от Microsoft е точно за вас.
Сега от Microsoft стартираха нов етап от Scroogled – медийната си кампания срещу Google, с която се опитват да убедят потребителите колко много са прецакани (screwed) от ползването на продукти като браузъра Chrome.
Снимка: Microsoft Store
Гигантът от Редмънт вече ще предлага серия от тениски, чаши и други аксесоари, които ще ви припомнят непрекъснато, че Google обичат да събират информация за интернет навиците ви и да я използват за собствена изгода.
Така освен с тениски с образа на Ленин, показващ среден пръст на капиталистите или на Че Гевара, зовящ към световна революция, ще можете да се размотавате и анти-Google тишърт с паяк, върху който е поставено логото на Chrome, а над него стои надписът „пристъпете в нашата мрежа“.
Снимка: Microsoft Store
По-рано тази година Microsoft пуснаха сайта си Don't Get Scroogled, в който наблягат на факта, как търсачката на Google продава на рекламодателите си информацията от търсенията на потребителите. Тази информация в последствие се използва за отправянето на таргетирана реклама.
Продуктите от серията Scroogled можете да разгледате тук.