Мощна медийна атака поде притежаваната от технологичния гигант Microsoft търсачка
Bing към основния си конкурент – търсачката на Google. Антирекламната кампания се провежда под мотото: Don’t Get Scroogled – игра на думи, комбинация
между популярния термин за търсене "Googled” и "Screwed” (прецакан), информира iNews.bg.
Основното обвинение към Google е, че компанията използва нечестни пазарни практики, в които платените резултати на продукти и услуги излизат на по-предни позиции при търсене, отколкото неплатените.
Несъмнено това е свързано с решението на Google да изисква от търговците да плащат за по-предни позиции в резултатите, излизащи в услугата Google Shopping. По-рано и безплатните, и платените списъци с продукти излизаха в резултатите на Google Shopping, коментират от Mashable.
От Bing коментират: "Наистина, те казват, че резултатите ви при търсене се сортират по уместност, но истината е, че Google продават своите резултати при пазаруване. По този начин се ощетяват потребителите, които не получават най-добрите предложения в мрежата“.
Това не е първият път, в който притежаваната от Microsoft търсачка атакува Google. През септември тази година компанията стартира в САЩ рекламната кампания Bing It On challenge в стил Pepsi срещу Coca Cola. В нея потребителите бяха насърчавани да сравняват резултатите, които двете търсачки показват при едно и също задание.
От Bing дори пуснаха и специално направения уебсайт Scroogled.