Motorola променя ценовите си тактики

26.04.2005 | 18:05
по статията работи: econ.bg
Motorola настъпва в традиционна за Nokia територия

 

В опитите си да си възвърне позициите спрямо лидера в индустрията Nokia и другия основен съперник - Samsung Electronics, производителят на телефони създава напрежение върху оперативните резерви, за да спечели пазарен дял.

Като се насочва към пазара на ниските цени, Motorola настъпва в традиционна за Nokia територия, което може да доведе до още конкуренция на цените на една вече врутална пазарна ниша. Това е изненадващ ход от страна на Motorola, която има най-малки резерви сред топ три производителите на телефони.

Motorola се е насочила към спечелването на бизнеса в Азия и други развиващи се пазари, след като си осигури договор през февруари да произведе 6 милиона телефони за страни като Индия и Малайзия на изключително ниската цена от 40 щ.д. всеки.

Компанията предлага също така достъпни телефони и на западните пазари като САЩ, с нови модели като V220 - телефон с камера, който Cingular Wireless за около 80 щ.д./www.wnbusiness.com

 

Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Резултати | Архив
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Женевски конвенции
  • Зимна приказка
  • Зимна приказка
  • Церемония по връчване на годишна международна награда „Карл Велики“
Лекарят ми предписа 2 литра вода на ден. Сметнах я в кубчета лед и ми излезе 14 уискита...
На този ден 18.12   218 пр.н.е. – Втора пуническа война: Картагенският военачалник Ханибал разбива римляните в битка при Требия. 1398 г. – Тюркският предводител Тамерлан покорява...