В опитите си да си възвърне позициите спрямо лидера в индустрията Nokia и другия основен съперник - Samsung Electronics, производителят на телефони създава напрежение върху оперативните резерви, за да спечели пазарен дял.
Като се насочва към пазара на ниските цени, Motorola настъпва в традиционна за Nokia територия, което може да доведе до още конкуренция на цените на една вече врутална пазарна ниша. Това е изненадващ ход от страна на Motorola, която има най-малки резерви сред топ три производителите на телефони.
Motorola се е насочила към спечелването на бизнеса в Азия и други развиващи се пазари, след като си осигури договор през февруари да произведе 6 милиона телефони за страни като Индия и Малайзия на изключително ниската цена от 40 щ.д. всеки.
Компанията предлага също така достъпни телефони и на западните пазари като САЩ, с нови модели като V220 - телефон с камера, който Cingular Wireless за около 80 щ.д./www.wnbusiness.com