От Napster обмислят възможността за предлагане на филми и видео игри в търсене на нови потребители.
Председателят и изпълнителен директор Крис Грог заяви, че листваната на Nasdaq група може да приложи своя онлайн музикален модел към продажбата на филми, ТV предавания и видео, позволяващ на потребителите преглед и достъп до съдържание посредством мрежата.
Napster се конкурира с iTunes услугата на Apple за най-предпочитан потребителски модел за дистрибуция на дигитална музика. Докато ITunes се основава на устройството iPod и 99 цента цена на свалена песен, за абонамент от 10$ месечно Napster предлага неограничен достъп.
Компанията анонсира през уикенда, че по-късно през тази година ще започне предлагането на своята услуга в Германия. Тя е в търсене на стратегически партньори, подобно на модела, развит във Великобритания, където предлага своята услуга посредством връзки с Dixons, кабелната група NTL и Virgin Radio. Навлизането в Германия най-вероятно ще бъде повторено и във Франция, в зависимост от разговорите с местните музикални издатели, притежаващи авторски права върху песни.
Очаква се годишните приходи на Napster да са между 35 и 40 млн. $ за фискалната година приключваща на 30 март, в резултат на бърз ръст на регестрираните потребители, достигнали 270,000 през последната година. /ft.com