Един от най-популярните американски вестници – New York Times, планира да пусне на пазара по-кратко и по-евтино печатно издание. Целта е да се намери баланса между това какво читателите искат да получат като съдържание и това колко са готови да платят за него, информира Mashable.
В последно време медията се опитва да разработи различни варианти, така че да предложи нещо добро на своите клиенти и в същото време да си осигури достатъчно печалба. Така тя пусна на пазара абонаментните приложения NYT Now и NYT Opinion. Последните данни за печалбата на New York Times обаче показват, че печатното издание печели все по-малко от реклама, а в същото време неговите читатели намаляват.
Идеята медията да поеме в нова посока дошла след една анкета, насочена към нейните читатели. Според хората вестникът трябва да струва наполовина, както и да бъде осигурен „неограничен дигитален достъп“ до него.
По-краткият и по-евтин Times ще бъде насочен към читателите, които нямат толкова високи изисквания към съдържанието и ще има както печатна, така и дигитална версия. Освен, че може да стимулира търсенето, тази крачка ще намали и разходите за отпечатване на вестника.