Новата видео игра на Nintendo ще бъде в търговската мрежа не по-рано от началото на 2006 година, но от ръководството на компанията вече обявиха, че потребителите ще заплащат по-малко от колкото за конзолните игри на конкурентните Microsoft и Sony, съобщава CNN. Медиата напомня, че новата игра на Microsoft - Xbox 360 ще бъде пусната на пазара в САЩ следващата седмица с очаквана цена от 299 и 399 долара, в зависимост от модела.
Nintendo вече използва подобна стратегия с по-ниски цени – през 2001 година компанията пусна устройствата си на цени със 100 долара по-ниски от тези на преките си конкуренти. От ръководството на Nintendo обявиха, че според данни на компанията, цената ще е определяща за потребителското търсене на видеоигрите от ново поколение. Плановете на компанията са да пуснат на пазара устройство, което освен игри, да може да чете и DVD-формати.