Nokia завоюва загубен пазарен дял

31.05.2004 | 10:51
по статията работи: econ.bg

 

През последните няколко седмици Nokia отчита силен растеж на продажбите на мобилни телефони в Европа. Това е силен сигнал за позитивния ефект от намалението на цените и въвеждането на нови модели.

През април водещият в света производител съкрати цените на някои от моделите си с близо 25%, за да възстанови загубения пазарен дял за сметка на конкурентите Samsung, Sony Ericsson и Siemens.

Nokia наскоро търпеше загуби, поради високите цени на началните модели, както и във връзка с липсата на достатъчно широка гама от телефони с камери и цветни екрани във високо конкурентния среден сегмент на пазара.

Според висш служител на Carphone Warehouse, най-големият в Европа продавач на дребно на мобилни телефони, в момента Nokia измества Siemens в началния сегмент, благодарение на силното търсене на модела 1100. Nokia отчита също успехи и във високата част на пазара, като към моделите 6230 и 7200 се наблюдава силен интерес. /ft.com

Повече по темата:

Nokia предприе агресивна ценова стратегия

 

ECON.BG

Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Резултати | Архив
  • Премиерът Бойко Борисов се срещна с руския премиер Дмитрий Медведев в Туркменистан
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Церемония по връчване на годишна международна награда „Карл Велики“
  • Зимна приказка
  • Женевски конвенции
-  Тате, защо Земята се върти? -  Как така се върти, бе! Да не си ми изпил ракията?
На този ден 23.12   619 г. – Начало на понтификатът на папа Бонифаций V. 1672 г. – Италианският астроном Джовани Доменико Касини открива Рея – вторият по големина след Титан...