През последните няколко седмици Nokia отчита силен растеж на продажбите на мобилни телефони в Европа. Това е силен сигнал за позитивния ефект от намалението на цените и въвеждането на нови модели.
През април водещият в света производител съкрати цените на някои от моделите си с близо 25%, за да възстанови загубения пазарен дял за сметка на конкурентите Samsung, Sony Ericsson и Siemens.
Nokia наскоро търпеше загуби, поради високите цени на началните модели, както и във връзка с липсата на достатъчно широка гама от телефони с камери и цветни екрани във високо конкурентния среден сегмент на пазара.
Според висш служител на Carphone Warehouse, най-големият в Европа продавач на дребно на мобилни телефони, в момента Nokia измества Siemens в началния сегмент, благодарение на силното търсене на модела 1100. Nokia отчита също успехи и във високата част на пазара, като към моделите 6230 и 7200 се наблюдава силен интерес. /ft.com
Повече по темата:
Nokia предприе агресивна ценова стратегия