Американската PepsiCo Inc. увеличи чистата си печалба за тримесечието, завършило на 3 септември 2011 г., с 4.1% до 2 милиарда долара от 1.92 милиарда за същия период на 2010 г., се казва в комюнике
на компанията, цитирано от "Интерфакс".
Вторият по големина производител на безалкохолни напитки в света е регистрирал чиста печалба малко над очакванията на пазара и потвърди прогнозата си за годината. Печалбата без отчитането на
еднократните фактори се е повишила с 5% в сравнение с показателите за аналогичния период на 2010 и е достигнала 1.31 милиарда долара, пише БГНЕС.
Продажбите на PepsiCo Inc. са нараснали с 13% до 17.6 милиарда долара. Продажбите на напитки са скочили с 4%, а на снаксове – с 8%.
Акциите на PepsiCo поскъпнаха на борсата в Ню Йорк с 0.05 долара до 61 долара след вчерашния спад с 1.5%. От началото на годината капитализацията на компанията се е съкратила с 6.7%.
PepsiCo е една от най-големите хранително-вкусови компании в света, специализирана в производството на безалкохолни напитки. Тя се състои от PepsiCo Americas Food, PepsiCo Americas Beverages и
PepsiCo International. Централата й е разположена в Ню Йорк. Компанията е представена в 200 страна, за нея работят около 189 хиляди служители.