Вторият най-голям европейски автомобилостроител PSA Peugeot Citroen отбеляза нов ръст на пазарния си дял в Западна Европа, доближавайки своя основен конкурент Volkswagen.
Увеличаването на пазарния дял на френския концерн, което се превръща в тенденция, се дължи на стабилния ръст на годишните продажби от 5.4% до 54.4 млрд. евро. Печалбата на компанията за 2002 г. отчете лек спад, възлизайки на 1.690 млрд. евро от 1.691 млрд. евро за 2001 г.
Продажбите през 2002 г. на Peugeot Citroen в Западна Европа, който е най-големият пазар за компанията нараснаха с 1.1% до 2.16 милиона превозни средства. В следствие на агресивната пазарна политика на компанията, пазарният й дял скочи от 14.4% до 15% през 2002 г. Френският гигант успя да увеличи своето пазарно присъствие главно за сметка на основните си конкуренти Volkswagen, Renault и Fiat.
Peugeot Citroen спечели благодарение на активното търсене и популярността на субкомпактния Peugeot 206 и средния клас Peugeot 307. Продажбите на Citroen C3 също спомогнаха за успешния възход на фирмата през 2002 г.
Информация на Investor.bg.