Медийната софтуерна компания firm RealNetworks съобщи, че е продала над 3 млн. песни, благодарение на интензивната триседмична промоция в Щатите.
Компанията намали цената на една песен до 49 цента в средата на август, опитвайки се да примами потребителите на музикалния iTunes на Apple.
Промоционалното предложение свърши, но от Real съобщиха, че ще продължат да предлагат песните от топ 10 на по-ниска цена.
Промоцията обаче е базирана на цена, която гълта от финансите на компанията.
Apple доминира на пазара за он-лайн музика със своя iTunes он-лайн магазин, отчитайки 70% от платените музикални парчета за даунлоуд.
Тя е продала повече от 125 млн. песни от своето начало през април 2003 г.
В сравнение с повечето он-лайн музикални продавачи в САЩ, Apple обикновено продават песните за 99 цента.
Намалението на цената на песен на Real до 49 цена беше осъществено от 17 август, за да съвпадне с пускането на пазара на най-последния фирмен софтуер, Harmony, който може да сваля музика направо на музикалния плеър iPod на Apple.
Рискът изглежда, че ще се изплати, става ясно от твърдението на Real че са продали повече от 3 млн. песни от своя американски он-лайн магазин след триседмична промоция. /news.bbc.co.uk