Toshiba губи по $200 от всеки продаден HD-DVD плеър

28.06.2006 | 12:59
по статията работи: econ.bg
Обемът на продажбите на плеъри от ново поколение ще надхвърли 1,6 млн. броя през годината

Според изследване на iSuppli, компания специализирана в анализ на електронната индустрия, Toshiba продава HD-DVD плеъра си на загуба. Всяка продажба на устройството коства на компанията 200 долара. Според изследователската компания цената на компонентите в плеъра е около 674 долара, а търговската цена е между 447 и 549 долара, съобщава vnunet.com. Ако се прибави и тестването на продукцията и другите разходи, реалната цена на плеъра надхвърля 700 долара.

За сравнение прекият конкурент на Toshiba, Samsung продава своя DVD плеър – Blu-ray на цена 999 долара. Изследването сочи още, че продажбите на двата плеъра от следващото HD поколение ще нарасне до 65 млн. броя годишно през 2010 година. През този година обемът на продажбите ще надхвърли 1,6 млн. плеъра, прогнозират специалистите.

 

Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Резултати | Архив
  • Зимна приказка
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Церемония по връчване на годишна международна награда „Карл Велики“
Срещат се двама приятели. Единият пита: - Какво ще правиш в събота? - Ще ходим със сина ми в парка да пускаме хвърчило дракон да лети! А ти? - И аз имам подобна програма - ще изпращам тъщата на...
На този ден 19.12   1732 г. – Бенджамин Франклин публикува Алманах на бедния Ричард 1783 г. – Уилям Пит-младши става най-младият министър-председател в историята на Великобритания...