United Group прави стратегически инвестиции в глобална OTT услуга Marquee TV

10.11.2021 | 14:50
по статията работи: econ.bg
Във вторник United Group, водещият доставчик на телекомуникационни и медийни услуги в Югоизточна Европа, обяви, че е направила стратегическа инвестиция в Marquee TV, глобалната специализирана стрийминг услуга за изкуства и култура
United Group прави стратегически инвестиции в глобална OTT услуга Marquee TV

Във вторник United Group, водещият доставчик на телекомуникационни и медийни услуги в Югоизточна Европа, обяви, че е направила стратегическа инвестиция в Marquee TV, глобалната специализирана стрийминг услуга за изкуства и култура.

Инвестицията е част от £ 6.7милиона във финансиране от серия А, направено от двама инвеститори за ускоряване на обновяването и глобалното разгръщане на платформата на Marquee TV. Стартирана през 2018 г. и наричана "Netflix за изкуствата", Marquee TV е водещата световна услуга за стрийминг на сценични изкуства с абонати в над 100 страни. 

Инвестициите от базираната в Нидерландия United Group и международната медийна компания Viasat World ще бъдат използвани за обогатяване на предлаганото съдържание на Marquee TV с повече оригинали и ексклузивни материали, особено в подкрепа на най-горещите нови таланти. Marquee TV ще стартира също на големи платформи по целия свят и ще обнови приложенията си с нови функции, изпълнявайки обещанието си да стане основния спътник в изкуствата.

Marquee TV съчетава най-богатата смесица от танци, балет, опера, театър, класическа музика, и документални филми – от съвременните и най-модерните до класиката. Предлага се директно от магазините за приложения и в големите телевизионни платформи. Целта на Marquee TV е да свързва  аудитории по света с изкуства и култура, където и да се намират и както и да искат да гледат. 

По време на локдауните Marquee TV се утвърди като задължителното приложение за феновете на културата и партньор за организации по изкуствата, които искат да се свържат с аудитории онлайн. Изследванията показват, че 60% от публиката в областта на изкуствата е придобила навика да гледа представления онлайн, а от тях 90% продължава да гледа онлайн, дори когато гледането на живо отново става възможно. 

Абонаментните стрийминг услуги, които се фокусират върху една конкретна аудитория или категория съдържание, са нараснали повече от два пъти по-бързо от играчите на масовия пазар през последните две години. На фона на цялостната прогноза на пазара за абонаментните стрийминг услуги, които могат да достигнат £ 100bn до 2025 г., секторът на изкуствата едва започва дигиталния си преход. Marquee TV е в перфектната позиция и може да овладее и двете вълни на растеж.

Съоснователят и главен изпълнителен директор на Marquee TV, Саймън Уокър, коментира: "Ние сме развълнувани да наберем този капитал не от един, а от двама брилянтни стратегически инвеститори. United Group и Viasat World са предприемачески организации, които разбират какво е необходимо, за да успеят в днешния пазар на дигитални медии. С тяхната подкрепа съм уверен, че можем да подсилим визията си, за да донесем невероятния дар на сценичните изкуства на онлайн публиката из целия свят."

Виктория Боклаг, главен изпълнителен директор на United Group, заяви: "Изкуствата и културата са сред последните неексплоатирани световни вертикали за съдържание. Marquee TV е поставила основите на марка, която може да се възползва от тази възможност на всеки голям пазар. С радост си партнираме със Саймън и неговия екип, за да служим на тази изключително ценна публика, на която досега не е обърнато достатъчно внимание."

Ирина Гофман, президент на Viasat World и главен изпълнителен директор, добави: "Екипът на Marquee TV има истинска страст към силата и потенциала на изкуствата. Viasat World беше ранен поддръжник, защото екипът ни споделя тази визия, за да изгради мащабно дигитално съдържаниe, огледално на желанията на любителите на изкуства и "културно любопитните". Като един от най-големите доставчици и куратори на съдържание в Европа, ние сме в перфектната позиция да подкрепим следващата фаза на растеж чрез партньорства с ключови таланти, водещи международни организации по изкуствата и основни дистрибутори."

Напълно курираният сезон есен/зима 2021 на Marquee TV представя над 50 нови изпълнения с участието на водещите световни оркестри, оперни и танцови компании, както и множество нови таланти. Също така, има и ексклузивни филми и специално събитие с билети, които надграждат дългогодишните партньорства с организации като Лондонската филхармония, Шотландския балет и Танцовият филмов фестивал в Сан Франциско, като същевременно се въвежда ексклузивно съдържание от подобни на това на Teatro alla Scala и Teatro Real, и обширни колекции от Opera Australia и Австралийския балет. 

В момента Marquee TV се предлага за приложения на iOS и Android, Apple TV, Android TV, Amazon Fire, Comcast X1, Cox, Roku и Samsung, като регулярно ще става част и от още платформи по целия свят. 

В България United Group притежава телекомуникационния оператор Vivacom и най–голямата мултиплатформена медийна компания в страната - „Нова Броудкастинг Груп“.

Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
ММС Инк. ЕООД Официален дистрибутор на Daikin-Япония. Лидер в производството на климатична техника.
Holiday Inn Sofia A warm "Welcome" to Sofia's newest 5 Star hotel.
Интерлийз ЕАД Лизинг на оборудване, транспорни средства, леки автомобили и др.
Резултати | Архив
  • Премиерът Бойко Борисов се срещна с руския премиер Дмитрий Медведев в Туркменистан
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Церемония по връчване на годишна международна награда „Карл Велики“
  • Премиерът Бойко Борисов в Туркменистан
  • Зимна приказка
Когато разбрали, че бързият влак от София до Бургас пътува 8 часа, китайците били истински впечатлени от размерите на България...
На този ден 25.04   1154 г. – Мюсюлмански войски, предвождани от Нур ад Дин превземат Дамаск. 1699 г. – Състои се сватбата на немския граф Лудвиг Крафт фон Насау-Саарбрюкен и...