Новата марка на Nissan - спортният модел Urge – сбъдва мечтите на геймърите. Колата може да се управлява с вградена в таблото игрална конзола на Microsoft. Нововъведението бе представено на Международното автошоу в Детройт (International Auto Show), съобщава theage.com.au.
Urge е зиключителен пример за внедряването на развлекателни елементи в моторните превозни средства, за да привлекат вниманието на новото поколение, ползващо мобилни телефони и портативни музикални плейъри като iPods. В последно време съвременните коли се превръщат в центрове за забавление. Според изчисление на специалисти монтирането на навигационна система и видеомонитори на задните седалки не струва повече от $2200 отделно от цената на колата.
Моделът на Toyota с ограничен брой Motor Scion xB Release Series 3.0 е предназначен за шофьори около двайсетте, за които е по-важно колата да е мултимедиен център, отколкото да изглежда добре и да е сигурна.
Предложението на General Motors за 2006 г. е Buick Terraza, който има харддрайв с 40 гигабайта, който може да събере музика, филми и игри.