Vivacom е с най-високи приходи за първото тримесечие на 2014 година в сравнение с останалите телекомуникационни оператори на пазара. Приходите на компанията са 194,4 млн. лева, като телекомът
запазва стабилен ръст от 10,1% на абонатите на мобилни услуги: от 2,4 млн. абонати към 31 март 2013 г. на 2,6 милиона към 31 март 2014 г.
85% от клиентите на мобилни услуги предпочитат абонаментни програми, което е израз на доверието на потребителите; a продължаващите инвестиции в 3G мрежата с най-добро покритие водят до ръст в
продажбите и използването на смартфони и таблети.
Въпреки увеличеното потребление на абонати, в резултат на по-ниските цени средният приход от мобилен абонат е 10,90 лв. спрямо 11,20 лв. за същия период от миналата година.
Vivacom продължава да бъде лидер на пазара на фиксирана телефония независимо от спада в броя на клиентите. През първите три месеца на 2014 г. те са 1,3 милиона – със 133 хиляди по-малко от същия период на миналата година. Основна причина за това е продължаващата тенденция за заместването на фиксираната телефонна услуга с мобилна.
В резултат на непрекъснатите инвестиции и висококачествените продукти, Vivacom бележи ръст на силно конкурентния пазар на фиксиран интернет, като към края на отчетния период абонатите
нарастват до 329 хиляди.
Потребителите на оптичен интернет достигнаха 25%, като за същия период на миналата година те са били 13%. Качеството на услугата, високата скорост и изгодните пакетни предложения, които телекомът
предоставя, са предпоставка за увеличаване броя на абонатите.
Към 31 март 2014 г. телекомът покрива 737 хиляди домакинства с високоскоростна оптична връзка спрямо 455 хил. домакинства за същия период на 2013 г. Амбицията на компанията е да продължи
да инвестира в развитие на мрежата, за да осигури на все повече потребители достъп до висококачествена цифрова телевизия с над 140 канала и интернет със скорост до 100 Mbps.