Новият директор на Xerox Балкани Васил Миленов представи днес новата комбинирана машина копир и принтер Work Centre Pro 320/315 в демонстрационния център на Xerox България. Тя ще бъде представена на пазара от фирмата-партньор на Xerox Digix. Нейният управител Георги Василев разясни на присъстващите търговската стратегия за представянето на Work Centre Pro 320/315 на българския пазар. Машината е предназначена само за пазарите в България и Румъния и съчетава високо качество и впечатляваща цена. Според г-н Миленов цената, по която Work Centre Pro 320/315 ще се продава на нашия пазар, ще бъде в рамките на 3000-3400 лева без ДДС.
Черно-бялата копирна машина печата със скорост 20 и копира 15 страници в минута с резолюция 600 х 1800 dpi и с възможност за 256 нива на сивата скала. Машината е предназначена за малки офиси и работни групи, които месечно копират/печатат между 2 000 и 10 000 страници. Цифровата технология на машината позволява при необходимост от размножаване на много копия, страницата да се сканира само веднъж, след което тя да се размножава чрез принтерното устройство. По този начин се спестяват излишни движения и бърза амортизация на машината.
Work Centre Pro 320/315 предлага изключително цифрово качество на копията с автоматичната си настройка за копиране/печат на фотографии, графики и текст. Машината работи с размери до A3+ и хартия до 120 г.
Work Centre Pro 320/315 е с лесна настройка и вградени драйвъри Microsoft Windows 95/98/NT. Машината е съвместима освен със сървъра Xerox CentreDirect и със сървърите на Axis, Intel и Hewlett-Packard и разполага с 16 MB памет, която може да бъде разширена до 64 или 128 MB.
Work Centre Pro 320/315 ще бъде представяна на пазара у нас изцяло от фирма Digix, която ще продава на партньори от индиректната мрежа и дилъри на продуктите на Xerox. Според Маргарита Алексиева, Директор маркетинг Xerox Югоизточна Европа, Digix е избрана за дистрибутор на Work Centre Pro 320/315, заради доказания си търговски опит и умението да дистрибутира подобен тип продукти. Подобна практика е в унисон и с цялостната търговска стратегия на Xerox за 2002 г.
Наскоро компанията обяви намерението си през 2002 г. да акцентира върху развитието на индиректните си търговски канали, като отделя все по-голямо внимание на обучението и усъвършенстването на своите партньори. В търговската стратегия на световната компания е заложено постепенното прехвърляне на все повече продукти от портфолиото на Xerox към индиректните партньори и търговци.
През м. януари на среща с партньорите на Xerox България новият директор на Xerox Балкани Васил Миленов потвърди намерението на компанията да разработва своите индиректни канали, за да бъдат завоювани още по-добри пазарни позиции. Според него, до края на 2005 година компанията трябва да увеличи дела си на българския пазар, който сега е 30%, с 4-5 пункта.
###