Yahoo, Microsoft и AOL си партньорат в областта на рекламата

09.11.2011 | 17:43
по статията работи:
Сключеният съюз позволява на всяка една от трите компании да продава на рекламодатели останалите непродадени площадки за рекламни изображения от другите две групи
Yahoo, Microsoft и AOL си партньорат в областта на рекламата

Yahoo, Microsoft и AOL започнаха партньорство в областта на рекламата, за да отговорят на все по-нарастващото влияние на Google и Facebook, съобщава Reuters.

Сключеният съюз позволява на всяка една от трите компании да продава на рекламодатели останалите непродадени площадки за рекламни изображения от другите две групи. Партньорството ще влезе в сила от началото на следващата година.

Споразумението
"Същината на сделката е важна и ние я подкрепяме", пък заявява пред агенцията рекламен експерт от подразделение на рекламния холдинг Publicis. Според рекламистите съюзът е привлекателен, защото разширява възможностите за достигане до по-голяма аудитория.

Споразумението се отнася само до така наречените "дисплей" реклами, в което влизат банер рекламите, брандиранията на интернет страници, рекламно видео или аудио.
Коментарът на новото партньорство от страна на Microsoft е, че то може да се опише като "издигнато платно, даващо тласък на всички кораби".

В същото време, макар и това очаквано впрочем сътрудничество вече да е факт, трите компании продължават с пълни сили да се конкурират помежду си. Изпълнителните директори и на Yahoo, и на AOL, и на Microsoft казват, че не очакват обявеният съюз да провокира някакви възражение от страна на антимонополните органи, тъй като не е предвидено да се намаляват цените за реклама или да се навреди на конкуренцията на пазара.

Конкурентите
Според последните данни на анализаторската компания eMarketer 2011 г. ще се окаже годината, в която и Facebook, и Google ще постигнат много силни резултати в дисплей рекламата в САЩ, бележейки ръст на пазарния си дял със съответно 9,3 и 16,3%.

Очакванията са, че приходите на Facebook от продажба на банери в Щатите ще надминат 2,19 млрд. долара през тази година, с което социалната мрежа ще се превърне в най-големият играч в тази категория. Предвижда се на второ място да е Yahoo, а на трето и четвърто - Google и AOL.

Така годишният растеж на банер продажбите във Facebook ще възлезе на 81%, в Yahoo - на 15,4%, в Google - на 48%. В AOL пък ще има спад от 6,3%.
На фона на прогнозите и за продължаващ възход на Facebook и Google и догодина от Microsoft призовават: "Другите играчи в сектора са добре дошли да се присъединят към нас. Това не е отговор конкретно към някого".

Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Интерлийз ЕАД Лизинг на оборудване, транспорни средства, леки автомобили и др.
РАЙС ЕООД Търговия и сервиз на офис техника.
Holiday Inn Sofia A warm "Welcome" to Sofia's newest 5 Star hotel.
Резултати | Архив
  • Женевски конвенции
  • Зимна приказка
  • Премиерът Бойко Борисов в Туркменистан
  • Церемония по връчване на годишна международна награда „Карл Велики“
  • Зимна приказка
Срещат се двама приятели. Единият пита: - Какво ще правиш в събота? - Ще ходим със сина ми в парка да пускаме хвърчило дракон да лети! А ти? - И аз имам подобна програма - ще изпращам тъщата на...
На този ден 12.04   238 г. – Римският император Гордиан II загива в битка с Максимин Трак, а баща му, съимператор Гордиан I се самоубива, научавайки за смъртта на сина си. 467 г....