Yahoo обяви почти тройно увеличение на печалбата си за тримесечието, благодарение на продажбата на дялове в Google и на силните приходи, които накараха анализаторите да прогнозират подобни добри резултати и за другите Интернет компании.
Печалбата за тримесечието до септември възлиза на 253 млн. щ. д., от които 129 млн. са от продажбата на дялове от Google. За същия период на миналата година печалбата е била 65 млн. щ. д. Тогава Yahoo е разделяла приходите си с рекламната компания Overture, която закупи преди година като част от инвестицията в он-лайн търсене на стойност 1 млрд. щ. д.
Приходите на Yahoo за изминалото тримесечие, като се изключат сумите, изплащани на рекламните партньори, възлизат на 655 млн. щ. д. при 356 млн. през изминалата година.
Приходите от ключовия сегмент на маркетинговите услуги, който включва реклами, свързани с резултати от търсене, както и традиционно рекламиране, се покачват с 212%. Платените клиенти на Yahoo са 7.6 млн. и се увеличават с 1.2 млн. спрямо предходния период. /yahoo.com