Щатският интернет ветеран Yahoo! преработи дизайна на американската версия на своята търсачка. Ходът е поредният от политиката на изпълнителния директор на Yahoo! и бивш кадър на Google Мариса Майър да възстанови позициите на итнернет портала.
След промените резултатите при търсене ще се зареждат по-бързо и ще се позиционират по-високо в страницата, се казва в изявление на калифорнийската компания.
Оттам представиха и ново поле за навигация в горната част на екрана, което ще помага на потребителите да сърфират в групата от сайтове на Yahoo!
Мариса Майър, която ръководи най-големия щатски интернет портал от юли миналата година, се опитва да привлече потребители и рекламодатели и да се конкурира по-успешно с Google и Facebook на пазара на интернет реклама. Той понастоящем се оценява на 17,7 млрд. долара.
Откакто е на поста Майър направи няколко големи придобивания, в това число и закупуването на мрежата за блогове Tumblr за 1,1 млрд. долара.