Изпълнителният директор на щатската интернет корпорация Yahoo Мариса Майър има защо да е доволна. Под нейното ръководство активните месечни потребители на компанията са се увеличили с 20% достигайки до 800 млн. души, като 350 млн. от тях посещават сайтовете на гиганта през мобилно устройство.
Добрите новини за Yahoo бяха съобщени от самата Майър по време на проведената в сряда в Сан Франциско конференция TechCrunch Disrupt.
Увеличението на интереса към продуктите на Yahoo e отчетено от юли 2012 г. до днес - периода, в който, бившата служителка на Google заема най-високия пост в компанията. Голям дял от трафика идва от Tumblr, която Yahoo купиха по-рано тази година на цена от 1 млрд. долара.
По време на събитието Мариса Майър отбеляза още, че ще ѝ трябват още три или повече години, за да заведе компанията там, където иска тя да бъде. За тази цел тя ще се фокусира върху четири основни стълба: хората, продуктите, трафика и приходите.
Майър обясни тази стратегия като верижна реакция: привличане на великолепни хора, които да създадат великолепни продукти, които да привлекат потребители, които да генерират приходи от реклама и др.
Шефката на Yahoo обясни още, че основните продукти на компанията, и по-специално търсачката и електронната поща, се радват на значителен ръст в интереса. Тя отбеляза още, че най-добрите продукти в исторически план като пощата, новините и финансовите услуги са неща, които хората ползват през смартфоните си. Това е и причината мобилният екип на Yahoo да се е разширил десетократно от идването на Майър, която иска да подобри значително представянето на гиганта в този сектор.