YouTube обяви, че пуска 9 нови международни версии на своята видео услуга. Притежаваният от Google сайт ще се разпространява на съответния език на страните, за които е предназначен – Бразилия, Франция, Ирландия, Италия, Япония, Холандия, Полша, Испания и Великобритания. Също така услугата ще предлага коментари и специфично категоризиране според културните изисквания на страната, коментира BBC.
YouTube разкри и партньорите, с които ще си сътрудничи, за попълване на съдържанието - France 24, испанската Antena 3, европейски футболни клубове като AC "Милан", "Челси", "Барселона" и "Реал Мадрид"Milan, както и организации като "Приятели наЗемята" (Friends of the Earth) и "Грийнпийс" (Greenpeace).
Сайтът иска да наблегне върху платформа, която поддържа не само съдържание, качено от потребителите, но и такова, предоставено от професионални разпространители и рекламодатели. От компанията заявиха, че имат повече от 1 000 партньори в световен мащаб и са сключили повече от 150 сделки в Европа от началото на март.
Въпреки това YouTube среща пречки от страна на притежателите на авторските права върху съдържанието, качено на сайта. От компанията заявиха, че много малко от видеото се разпространява без предварително разрешение и отказаха да коментират, колко средства ще задели Google за уреждането на бъдещи съдебни спорове.