След вече познатите си продукти - M-tel, Loop и Prima, "Мобилтел" пуска и bob. Новият бранд на оператора беше представен днес пред журналисти от Андреас Майерхофер - главен изпълнителен директор на "Мобилтел".
Името bob е абревиатура, която означава best of both (т.е. най-добра комбинация на мрежа и цена - best price and biggest network).
При активиране на bob клиентът получава стартов пакет със 150 минути и 150 SMS-а към всички мрежи в страната за сумата от 14,90 лева. Те обаче трябва да се използват в рамките на 30 дни от
закупуването на пакета.
Основното, с което от компанията ще се опитат да привлекат клиенти, са липсата на месечна такса и на дългосрочни обвързващи договори. Цената на разговорите за една минута е 0.12 лева, същата е и
цената на SMS-ите.
Така потребителите ще могат да плащат в края на месеца толкова, колкото са изговорили. Това според Майерхофер ще им позволи лесно да управляват разходите си за мобилен телефон.
Новият бранд от днес се предлага в 55 търговски обекта в 40 града. Много от магазините се намират във веригите на "Т-Маркет" и "Кауфланд".
Синият цвят е акцентът в новия бранд bob, а цветът, с който той ще се наложи на телеком пазара, е черният.
Днес стана ясно още, че екипът, който развива и менажира bob, ще търси самостоятелно присъствие на продукта на пазара и максимално диференциране от марката M-tel.
Първият клиент на bob в България стана Мартина Вачкова. Тя получи нов номер, чрез който ще се свързва със зрителите си.