Азиатските производители на автомобили доминират в САЩ

04.11.2004 | 11:04
по статията работи: econ.bg
General Motors и Ford регистрират спад на продажбите

 

Toyotа и Nissan извоюват рекорден пазарен дял в САЩ през октомври за азиатските автомобилопроизводители.

Toyota обяви, че търсенето на хибридния модел Prius е допринесло за ръст на пазарния дял от 13% спрямо миналата година. Nissan обяви растеж от 27%, продажбите на Honda и Hyundai се увеличават съответно с 10 и 15%. Така пазарният дял на азиатските производители са увеличава до 35.9%.

Според анализаторите, големият успех на Toyota, Nissan и Hyundai се дължи на изключителните резултати, които дават в различните проучвания за качество.

През октомври продажбите на японските и корейските производители в САЩ се увеличават с 13% до 479 601 бройки. Така те увеличават общите продажби в Щатите за месеца с 2.2% до 1.33 млн. коли.

За 10-те месеца от началото на годината продажбите на азиатските марки нарастват с 6.3% до 4.88 млн. автомобила, достигайки рекорден пазарен дял от 34.5%.

В същото време през октомври General Motors и Ford регистрират спад на продажбите си, съответно с 4.7 и 5%. /Bloomberg.com

ECON.BG

Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Бул Одит ООД Дружество за счетоводни консултации и одит.
Свободна Безмитна Зона – Бургас АД Първокласни мултифункционални складове, митническо агентиране.
Кооперативна охранителна фирма ООД КОФ ООД е специализирано дружество за комплексна охрана.
Резултати | Архив
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Премиерът Бойко Борисов в Туркменистан
  • Церемония по връчване на годишна международна награда „Карл Велики“
  • Зимна приказка
Лекарят ми предписа 2 литра вода на ден. Сметнах я в кубчета лед и ми излезе 14 уискита...
На този ден 22.11   1497 г. – Вашко да Гама достига нос Добра надежда. 1906 г. – На международна конференция в Берлин е възприето съгласие сигналът SOS да бъде международен при...