Американци искат да правят план за развитие на туризма в Пловдив

21.06.2010 | 16:02
по статията работи:
Директорите са взели решение още през март да открият офиси в Румъния и България
Американци искат да правят план за развитие на туризма в Пловдив

Международната компания в областта на създаването на маркетингови стратегии и генерални планове за развитие на градове - Horwath HTL проявява сериозен интерес към Пловдив за изработването на пилотен проект и създаване на мастерплан за развитие на града. Това стана ясно на среща при зам.-кмета Петя Гогова.

Управляващият партньор на компанията за Централна и Източна Европа д-р Мирослав Драгишевич обясни, че Пловдив има изключителни дадености за развитие в областта на туризма и градоустройството по принцип. Според Борда на директорите на компанията, естествените природни забележителности, древната архитектура и култура създават на Пловдив огромен потенциал за развитието му като туристическа дестинация.

Директорите са взели решение още през март да открият офиси в Румъния и България и са избрали Пловдив за първи пилотен проект, с който да разработят мастерплан за развитие в областта на градоустройството и туризма.

С този мастерплан ще можем да превърнем Пловдив в бранд на международния туристически пазар, смята д-р Драгишевич.

Съвместно с Община Пловдив ще бъде разработен проект за кандидатстване по ОП „Регионално развитие", където се финансират именно генерални планове за развитие, промоции и маркетинг в туризма на градове и дестинации.

Преди няколко дни мониторинговият комитет е допуснал София и Пловдив до следващата мярка по Оперативната програма, в която се кандидатства за 152 милиона лева за подобряване и развитие на туристически атракции, което също е чудесна възможност за града, коментира изпълнителният директор на Националния борд по туризъм Поли Карастоянова.

Horwath HTL е асоциация от консултантски фирми основана през 1915 година в Ню Йорк. В момента тя има офиси в над 400 града в 88 страни по света. Компанията се занимава с комплексно разработване на генерални планове за развитие на градовете, стратегии за развитие на туризма в конкретни населени места, изграждане на маркетингови и рекламни стратегии на различни туристически дестинации. Последните проекти, по които от „Horwath HTL" са работили, са плановете за развитие и туристическа реклама на Милано, Рим, Будапеща, Нови Сад и Санкт Петербург.

Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Holiday Inn Sofia A warm "Welcome" to Sofia's newest 5 Star hotel.
Интерлийз ЕАД Лизинг на оборудване, транспорни средства, леки автомобили и др.
РАЙС ЕООД Търговия и сервиз на офис техника.
Резултати | Архив
  • Церемония по връчване на годишна международна награда „Карл Велики“
  • Премиерът Бойко Борисов се срещна с руския премиер Дмитрий Медведев в Туркменистан
  • Премиерът Бойко Борисов в Туркменистан
  • Женевски конвенции
  • Зимна приказка
Старият вампир извежда малкото вампирче за първото му среднощно пиршество. Набелязват жертва, малкото забива зъби и започва да смуче кръв, по едно време се спира и пита баща си: - Тате, до последна...
На този ден 26.11   1335 г. – Провежда се първата среща на Вишеградската тройка – между кралете на Полша, Унгария и Чехия, на която се формира Антихабсбургски съюз. 1394 г....