Асоциации за защита на потребителите скочиха срещу сделката за закупуване на Double Click от Google

21.04.2007 | 12:17
по статията работи: econ.bg
Според асоциациите тази продажба би заплашила защитата на личните данни на повече от 1 млрд. потребители в Интернет

Три асоциации за защита на потребителите поискаха от американските власти за защита на конкуренцията да блокират изкупуването от Google на компанията за онлайн реклама Double Click.

Според асоциациите тази продажба би заплашила защитата на личните данни на повече от един милиард потребители в Интернет.

Искането е направено от Electronic Privacy Information Center (EPIC), Center for Digital Democracy (CDD) и US Public Interest Research (US PIRG).

Трите организации искат комисията за защита на конкуренцията да блокира сделката докато Google не се ангажира да контролира своите потребители и да пази техните лични данни. /АФП/Източник: БГНЕС

 

Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Резултати | Архив
  • Премиерът Бойко Борисов в Туркменистан
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Церемония по връчване на годишна международна награда „Карл Велики“
  • Премиерът Бойко Борисов се срещна с руския премиер Дмитрий Медведев в Туркменистан
Иванчо пита вкъщи: - Тате, как разговарят змиите? Бащата поглежда тъщата и подхвърля: - Защо мълчиш? Детето се интересува!..
На този ден 23.12   619 г. – Начало на понтификатът на папа Бонифаций V. 1672 г. – Италианският астроном Джовани Доменико Касини открива Рея – вторият по големина след Титан...