Асоциация иска всяка реклама да има уникален номер

08.01.2012 | 14:25
по статията работи: Апостол Апостолов
Между 80 000 и 100 000 са безстопанствените външни реклами в цялата страна
Асоциация иска всяка реклама да има уникален номер
Снимка: Econ.bg

Между 80 000 и 100 000 са безстопанствените външни реклами в цялата страна, за които никой не се грижи. Това съобщи днес Мариан Енев, заместник-председател на Българската асоциация на производителите на рекламно-информационни елементи. "Тези реклами, които са по фасади и магазини, са потенциално опасни и би трябвало да се премахнат", коментира той.

От асоциацията искат при монтирането на всяка реклама да има гаранционен стикер с уникален номер, за да може да се води регистър на рекламите в България, предаде БТА. "В този регистър трябва да има информация какъв е гаранционния срок, кога е сложена рекламата и кой се грижи за поддръжката й в експлоатационния срок, обясни председателят на асоциацията Светлозар Дяков. Той посочи, че няма единна национална наредба, която да гарантира безопасността при проектиране, монтажа и следгаранционното обслужване на тези реклами.

В момента общините могат да разпореждат премахване на рекламите, но при голяма част се сваля само лицевата част, а останалата част от съоръжението остава, каза още Дяков. 

Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Резултати | Архив
  • Женевски конвенции
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Церемония по връчване на годишна международна награда „Карл Велики“
  • Зимна приказка
  • Най-старата коневъдна ферма в света
Между приятели: - На кого е кръстена дъщеря ви Гертруда? - На дядо си Пенчо. - ?!? - Беше герой на труда....
На този ден 19.12   1732 г. – Бенджамин Франклин публикува Алманах на бедния Ричард 1783 г. – Уилям Пит-младши става най-младият министър-председател в историята на Великобритания...