На извънредно общо събрание членовете на Българската асоциация на рекламодателите (БАР) промениха устава на организацията. Бе учреден пост „изпълнителен директор“, който ще бъде поет от Росен Мисов, информират от ведомството.
Мисов ще извършва текущо оперативно управление на дейността на БАР и ще отчита резултатите от своята работа пред Управителния съвет и Общото събрание на асоциацията. Изпълнителният директор ще бъде независим и няма да има пряка връзка с никой от членовете на асоциацията.
Росен Мисов, има корпоративен опит, натрупан по време на своята работа от 1998 г. до 2010 г. като мениджър „Външни връзки“ в "Проктър и Гембъл България". В периода 2001-2010 г. той е заемал различни постове в управлението на три индустриални асоциации: Българската асоциация на детергентната индустрия (БАДИ), Българската национална асоциация етерични масла, парфюмерия и козметика (БНАЕМПК) и Българската асоциация по опаковане и околна среда (БАПЕ).
Българската асоциация на рекламодателите (БАР) е основана през 2008 г. Към настоящия момент нейни членове са: Beiersdorf Bulgaria, "БЕЛЛА България", Coca-Cola Bulgaria, Danone-Serdika S.A., "Девин" АД, "ЕКОПАК България" АД, Ferrero, "Космо България Мобайл" ЕАД, Kraft Foods Bulgaria, "Мобилтел", "Нестле България" АД, Piraeus Bank, "Юробанк И Еф Джи България" АД, "Рено Нисан България", Societe Generale Експресбанк, ОББ, Unilever Bulgaria, Wrigley Bulgaria, "Загорка" АД.