Асоциацията на рекламодателите отличи най-добрите маркетингови решения в наградите BAAwards’21-22

11.04.2022 | 08:50
по статията работи: econ.bg
В трите конкурса: за рекламодатели, за комуникационни агенции и за студенти, бяха подадени общо 37 кампании. Те се състезаваха в три категории
Асоциацията на рекламодателите отличи най-добрите маркетингови решения в наградите BAAwards’21-22

Българската асоциация на рекламодателите (БАР) обяви победителите в седмите награди за изключителни постижения в маркетинговите комуникации: BAAwards’21-22. В трите конкурса: за рекламодатели, за комуникационни агенции и за студенти, бяха подадени общо 37 кампании. Те се състезаваха в три категории:

● Пускане на пазара на нов продукт под нов бранд или като деноминатор на съществуващ бранд в установена категория

● Пускане на пазара на новa услуга под нов бранд или като деноминатор на съществуващ бранд в установена категория

● Kампания, свързана с корпоративна социална отговорност 

Експертното жури в конкурсите BAAwards’21-22 бе съставено от 11 членове – водещи професионалисти в сферата на маркетинга и рекламата. От тях петима са представители на големи рекламодатели, четирима – от големи комуникационни агенции, един е от агенция за пазарни проучвания и един е университетски преподавател. 

Тази година конкурсът BAAwards’21-22 постави акцент върху екипите и важността на добрата съвместна работа между всички маркетинг звена –  от страна на компаниите, и от страна на акаунтите в комуникационните агенции. Мотото на BAAwards’21-22 e “НИЕ ЗАЕДНО СМЕ УСПЕХЪТ И НОВОТО НАЧАЛО“.

„Последните две години поставиха бизнеса в безпрецедентна ситуация, която издигна на ново ниво симбиозата рекламодател-комуникационна агенция. Екипите днес създават работещи решения, които не само отговарят на предизвикателствата на бизнес средата в България, но и успяват да я променят“, коментира изпълнителният директор на БАР, Росен Мисов.

Екипите, които чертаха пътя на успеха със своите маркетинг решения през изминалите две години и получиха награда от BAAwards’21-22, са:

В Бизнес конкурса за рекламодатели:

В категория Пускане на пазара на нов продукт под нов бранд или като деноминатор на съществуващ бранд в установена категория

● Златна награда взе Кока-Кола България с кампанията си „Schweppes Pink Tonic Style“

● Сребърната награда взе Кауфланд България с кампания „Брей!“

● Бронзова награда взе Загорка АД с кампанията „Опашката на крадецът на ябълки“

В категория Пускане на пазара на новa услуга под нов бранд или като деноминатор на съществуващ бранд в установена категория

● Златната награда отиде при А1 с кампанията си „Лансиране на първата истинска 5G мрежа в България“

● Сребърна награда получи Юробанк България АД с кампанията „Как въведохме Digital Office в Пощенска банка и останахме заедно?“

В категория Kампания, свързана с корпоративна социална отговорност

● Злато получи TELUS International Bulgaria с кампанията си „Бъди себе си/Be Yourself“

● Сребърната награда отиде за Nestle - Кулинарна Книга Нестле за По-здрави Деца

● Бронзова награда взе Юробанк България със своята социално отговорна кампания на Пощенска банка, реализирана с Visa България, в подкрепа на българските здравни работници и техните усилия в борбата с COVID-19: „Силата е в нашите ръце“

При комуникационните агенции бяха отличени две кампании в категория „Пускане на пазара на нов продукт под нов бранд или като деноминатор на съществуващ бранд в установена категория“, като:

● Златна награда отиде за кампанията „Philips OneBlade“, реализирана от All Channels

● А със сребърна награда се отличи кампанията „I’m Amazing” на All Channels communications, която подкрепи и обедини българските крафт пивоварни

Студентските екипи в седмото издание на конкурса на БАР за първи път също се състезаваха в три категории, идентични на категориите в Бизнес конкурсите. 7 екипа от три университета се включиха и тази година. НБУ, УНСС и Варненският Икономически университет подадоха своите заявки в съответните категории, а ето и кои студентски екипи получиха най-много точки от журиращите:

В категория „Пускане на пазара на нов продукт под нов бранд или като деноминатор на съществуващ бранд в установена категория“:

● Златна награда взе екип от НБУ с кампания „Понякога имаш нужда просто да си кажеш "Аре"

● Сребърна награда отиде отново за студенти от НБУ с кампанията им „Start with a drip“

В категория „Пускане на пазара на новa услуга под нов бранд или като деноминатор на съществуващ бранд в установена категория“ с най-висока оценка и златна награда се отличи кампанията "Спомените имат песен" на екип от НБУ.

А в категория „Kампания, свързана с корпоративна социална отговорност“, златото отиде за екип от УНСС с кампанията им „Бузлуджа – Пътуване във времето“. 

Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Резултати | Архив
  • Женевски конвенции
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Церемония по връчване на годишна международна награда „Карл Велики“
  • Зимна приказка
  • Премиерът Бойко Борисов се срещна с руския премиер Дмитрий Медведев в Туркменистан
Мъж е в бара, пие и изглежда навъсен. - Какво ти е на теб? – пита барманът. - Бях женен три пъти и три пъти станах вдовец. Барманът иска да знае подробности. - Ами, първата се отрови с...
На този ден 20.12   1604 г. – отпечатан е първият екземпляр на книгата Дон Кихот от Мигел де Сервантес – първия бестселър в историята, пуснат в продажба на 16 януари 1605. 1699 г....