Аутсорсинг индустрията в България е развита само в няколко от големите градове. В малките населени места също има потенциал за развитие. Проблем обаче е инфраструктурата. Това заяви в специално интервю за Econ.bg Филип Угринов, изп. директор на аутсорсинг компанията Call Point New Europe (на снимката долу). Като пример той посочи Русе. В региона обаче няма международно летище, което е от съществено значение за мениджърите.
Друг проблем, по който индустрията изостава в сравнение със страните членки на Европейския съюз (ЕС), е образованието. То не отговаря на нуждите на индустрията.
Големите компании са принудени да изграждат собствени образователни центрове и академии, за да покрият пропастта между университетите и нуждите на индустрията, смята изпълнителният директор.
Повече подробности за изискванията на българите като клиент, подробности за кол центровете у нас и друга интересна информация за индустрията може да прочетете в рубриката „Интервю" на Econ.bg.