Пламен Матеев, директор на дирекция "Вътрешни и международни комуникации" на "Банка ДСК" АД, съобщи за ECON.BG, че обслужването на клиенти в малки населени места в страната се осъществява чрез представителства на Банка ДСК, като поради ограничения брой операции на ден отчитането на документите по извършените в тези представителства операции се прави веднъж на няколко дни.
Съобщението на PR директора на Банка ДСК е предизвикано от публикацията в днешния брой на вестник "Дневен труд" (бр. 162 от 14 юни 2002 г.), озаглавена "Мъртвец тегли пари от банка". Опровергавайки изнесената в публикацията информация, г-м Матеев уточнява, че обслужването на посочения в статията клиент е извършено на 22 март 2002 г. (петък), а отчитането и осчетоводяването на извършената операция е отразено по клиентската му сметка в районен клон "Ловеч" на 25 март 2002 г. (понеделник).
Във връзка с убийството на клиента, г-н Кочо Мойнов, е образувано следствено дело. Изнесената от вестника информация е проверена от следствието и не е потвърдена за неправомерно броена сума, се казва в съобщението на Банка ДСК.