Рекламодателите в онлайн медиите през следващата седмица ще видят как Microsoft планира да завладее пазара и без покупката на Yahoo.Софтуерната компания организира двудневна конференция, по време на която ще обясни как ще "прави пари от Интернет", коментира Wall Street Journal.
Посланията от предишните подобни презентации беше, как Microsoft работи, за да бъде „реален” конкурент на Google. Компанията обясняваше какви инвестиции ще направи, за да подобри собствените си услуги и са се превърне в алтернативата на Google.
Сега обаче е ясно, че тези планове „не работят”, заявяват наблюдатели. Именно това е причината Microsoft да се опита да купи Yahoo. Преговорите между компаниите обаче се провалиха на 3 май.
Сега рекламодателите, финансовите пазари и дори самите служители в Microsoft са в очакване на новата насока за развитието. Конференцията, която ще се проведе през следващата седмица едва ли ще го даде, заявяват наблюдателите. Microsoft може само да представи подобрена версия на досегашните си планове.