Без Yahoo Microsoft не може да предложи много на рекламодателите

17.05.2008 | 12:47
по статията работи: econ.bg
В началото на месеца софтуерният гигант оттегли офертата си за покупката на интернет портала
Без Yahoo Microsoft не може да предложи много на рекламодателите


Рекламодателите в онлайн медиите през следващата седмица ще видят как Microsoft планира да завладее пазара и без покупката на Yahoo.Софтуерната компания организира двудневна конференция, по време на която ще обясни как ще "прави пари от Интернет", коментира Wall Street Journal.

Посланията от предишните подобни презентации беше, как Microsoft работи, за да бъде „реален” конкурент на Google. Компанията обясняваше какви инвестиции ще направи, за да подобри собствените си услуги и са се превърне в алтернативата на Google.

Сега обаче е ясно, че тези планове „не работят”, заявяват наблюдатели. Именно това е причината Microsoft да се опита да купи Yahoo. Преговорите между компаниите обаче се провалиха на 3 май.

Сега рекламодателите, финансовите пазари и дори самите служители в Microsoft са в очакване на новата насока за развитието. Конференцията, която ще се проведе през следващата седмица едва ли ще го даде, заявяват наблюдателите. Microsoft може само да представи подобрена версия на досегашните си планове.


Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Резултати | Архив
  • Зимна приказка
  • Премиерът Бойко Борисов в Туркменистан
  • Зимна приказка
  • Премиерът Бойко Борисов се срещна с руския премиер Дмитрий Медведев в Туркменистан
  • Най-старата коневъдна ферма в света
Събеседване: - Защо искате да работите при нас? - Аз съм счетоводител, с 20 години стаж, както и голям опит! - Колко преви 2+2? - А колко трябва да прави? - Кога ви е удобно да започнете?
На този ден 30.12   1699 г. – С указ на цар Петър I в Русия е въведено летоброенето от Рождество Христово. 1703 г. – При земетресение в Токио загиват около 37 хил. души. 1853 г....