Бизнесът иска дългосрочна имиджова програма за Слънчев бряг

14.05.2012 | 13:22
по статията работи: Ралица Стоянова
Представителите на асоциация "Слънчев бряг" се срещнаха със зам.-министъра на туризма Иво Маринов
Бизнесът иска дългосрочна имиджова програма за Слънчев бряг

Да бъде създадена дългосрочна програма за имиджа на Слънчев бряг, предлагат предприемачите от новосформираната бизнес асоциация „Слънчев бряг”. Това стана ясно на официална среща между управителния съвет на сдружението и представители на държавната администрация. Срещата беше проведена в сградата на Областна управа Бургас, информират от асоциацията.

Ръководството на бизнес асоциацията, която обединява над 30 компании, обясни своите цели пред зам.-министъра на туризма Иво Маринов, зам.-областния управител Атанас Терзиев и членове на СД на “Слънчев бряг” АД. Основният приоритет в момента е час по-скоро да се постигне единодействие за подобряване на имиджа на курорта, който в последните години стана арена на междуличностни сблъсъци и съмнителни интереси. 

От новото сдружение с неудоволствие признаха, че критиките към комплекса идват преди всичко отвътре, подклаждани от нечистоплътни лични апетити. „Време е да започне да се работи конструктивно, да се търси консенсус, навременно да реагираме, когато се появят трудности. Нека търсим решения, а не скандали. И да не забравяме, че на първо място е интересът на туриста. Доволен ли е той, ще са доволни всички, които упражняваме дейност на територията на курорта.” формулира една от основните тези на сдружението Димитър Николов от управителния съвет. Зам.-министър Маринов адмирира желанието за градивност и се ангажира да подпомага проектите, които ще спомогнат за подобряване на туристическите услуги и за туширане на негативните фактори.

Два сериозни проекта предложиха от бизнес асоциацията за началото на този сезон. Според ръководството ѝ трябва да бъде създадена дългосрочна имиджова програма за Слънчев бряг. Покана към български и чужди журналисти, на които да бъдат показани всички страни на комплекса, ще бъде първата стъпка от нейното реализиране. „Има хора, които критикуват Слънчев бряг, без дори да го познават. А комплексът е атрактивен, харесва се, предпочитано място е за почивка на младите хора от цяла Европа. Искаме да го покажем на всички такъв, какъвто е - шарен, весел, буден. Слънчев бряг е сборен пункт на младостта, а от нея не можем и не трябва да очакваме да е сива и скучна. Слънчев бряг има дух и ако някой не го е усетил, ние ще му го покажем”, обясниха идеята от сдружението. 

Създаването на кръгла маса по проблемите на туристическия бизнес, под патронажа на областния управител на Бургас, е другата идея, по която ще работят от асоциация „Слънчев бряг”. На нея ще бъдат поканени всички, ангажирани с курортния комплекс и ще се коментират идеи, проблеми и добри практики, с чиято помощ да бъде формиран най-добрият туристически продукт на пазара. 

Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Резултати | Архив
  • Зимна приказка
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Женевски конвенции
  • Най-старата коневъдна ферма в света
Мъж е в бара, пие и изглежда навъсен. - Какво ти е на теб? – пита барманът. - Бях женен три пъти и три пъти станах вдовец. Барманът иска да знае подробности. - Ами, първата се отрови с...
На този ден 19.12   1732 г. – Бенджамин Франклин публикува Алманах на бедния Ричард 1783 г. – Уилям Пит-младши става най-младият министър-председател в историята на Великобритания...