Royal Bank of Scotland /RBS/ и един от клоновете й бяха глобени с общо 2.8 млн. паунда заради неуспеха им да намерят адекватно решение на жалбите на клиентите им, съобщи органът за контрол на
британския финансов сектор, съобщава АФП, цитирана от БГНЕС.
Управлението за финансовите пазари на Великобритания /FSA/ обяви, че е глобило RBS и банката NatWest с общо 2.8 млн. паунда /3.4 млн. евро/ заради множеството им провали при обслужването на
потребителите. Британският орган освен това допълни, че реакцията на двете банки при "повече от половината жалби на клиентите е била неадекватна".
Според данните на FSA, персоналът и ръководството на RBS и NatWest не притежават необходимото адекватно обучение, за да се справят по най-добрия начин с клиентските жалби. "Очакваме от компаниите да се отнасят с клиентите си както подобава, за да могат потребителите да бъдат уверени, че жалбите им ще бъдат взети под внимание", заяви Маргарет Коул, директор на отдела, отговарящ за финансовите престъпления към FSA.
"Провалът на тези реномирани банки, които не успяха да намерят адекватно решение на жалбите, излага клиентите на неприемлив риск и глобата от 2.8 млн. паунда отговаря на техните дела", посочи още Коул.