България се представи на изложението в Залцбург (Австрия) като атрактивна дестинация с 90-страничен каталог за 2013 г., издаден от германския туроператор REWE Touristik.
Каталогът е подготвен съвместно с българското Министерство на икономиката, енергетиката и туризма (МИЕТ) и е посветен изцяло на нашата страна.
Това е първо по рода си издание на REWE за страната ни и демонстрира пространно възможностите на българското Черноморие, поясняват от МИЕТ. Включени са и културни турове по
градове, вино и СПА маршрути, информация за България като нова голф дестинация.
Страната ни участва за първи път в представянето на летния каталог на REWE Touristik, който включва трите му марки ITS, Jahn Reisen и Tjaereborg.
По време на изложението страната ни е разполагала със самостоятелен щанд, разположен условно в сектор „Югоизточна Европа“. В него са участвали МИЕТ, българското представителство на германския
туроператор и 20 туристически компании, предимно от Северното и Южното Черноморие.
Българската делегация се е състояла от над 50 души, разказват от МИЕТ. Те са дали над 20 интервюта за пресата и бюлетина на изложението, което е специализирано за професионалисти. Освен оферти, нашите фирми са предложили и томболи с награди – настаняване, терапии, анимационни програми, дегустация на български вина и млечни изделия. На нашия щанд са се раздавали също нови пътеводители и сувенири.
На тазгодишното 10-о издание на изложението, което се провежда за втори път в Залцбург, REWE Touristik отчете 4% ръст на туристите си в цял свят за лято 2012-а спрямо миналогодишния сезон. Във форума тази година участваха над 1500 агенти.