Българската асоциация на рекламодателите (БАР) обобщи изводите от конкурсите в 6-тото издание на BAAwards - 2019. Кампаниите, които получиха признание за професионализъм от най-високото, четвърто измерение на маркетинга, са обобщени в BAAwards 2019 “ноу хау” секцията https://baawards.com/arhiv/nou-hau/ .
Победители в отделните конкурси и категории на BAAwards 2019, споделиха историите на създаването техните кампании, като отговориха на въпросите какви бяха предизвикателствата пред тях, каква е мисията им в конкретната кампания, която са реализирали, какъв е пътят, който са изминали, от идеята към целта, как я осъществяват и какво са постигнали.
Отговорите на всеки от победителите, заедно с отличената кампания, може да разгледате в брошурите публикувани на https://baawards.com/arhiv/nou-hau/ .
Носителите на златни и сребърни отличия от отделните конкурси BAAwards 2019 и техните кампании, които са включени в „ноу хау“ секцията са:
Рекламодатели:
Санофи България: Върнете си съня, за който мечтаете
Загорка IPA: Българско пиво по британска рецепта
Кауфланд България ЕООД енд Ко Кд: Свежите супергерои
БЕЛЛА България: Само мажеш и печеш
Актавис ЕАД: Геритамин – доказана формула за красота
Юниливър: Dove търси историите на истинската красота
FOX NETWORK GROUP BULGARIA: Планета или пластмаса?
TELUS International Europe: Твоята първа работа има значение
Комуникационни агенции:
Агенция RED LION: Novanight с тройно действие. Лансираща кампания
Агенция Next Consult: Дигитална трансформация на бизнес – Ролпласт
Агенция Маккан София ООД: The Great Swap
Агенция B+RED: Почисти и разкраси с Cif
Агенция Маккан София ООД: Иди, учи и се върни
Агенция Publicis Dialog: Пролетна промоция на Visa
Студентски отбори:
• Отбор от УНСС с ръководител гл. ас. д-р Борислава Стоименова: Casserole: За пълни коремчета и широки усмивки!
• Студенти от НБУ с ръководител гл. ас. д-р Даниела Кадийска: Yamm specialty shop
Росен Мисов, изпълнителен директор на БАР, сподели: „Рекордните резултати, постигнати в шестото издание на конкурсите BAAwards 2019, допринасят да разширим „ноу-хау“ спектъра и да дадем нови хоризонти за развитие на маркетинговите комуникации. Радваме се, че конкурсът стимулира сектора и помага на професионалистите в маркетинга да търсят и да откриват нови измерения. С поглед към следващото издание, успех на всички в новите предизвикателства.