В DiVino.Taste: Туризъм, социални мрежи, брандинг и комуникация във винения бизнес*

15.11.2011 | 10:59
по статията работи:
В програмата на изложението, което ще се проведе на 19 и 20 ноември, е отделено специално внимание на темите с подчертано приложение в практиката.
В DiVino.Taste: Туризъм, социални мрежи, брандинг и комуникация във винения бизнес*

Сериозно място в програмата на изложението за българско вино DiVino.Taste, което ще се проведе на 19 и 20 ноември, е отделено за темите с подчертано приложение в практиката.

Любомир Попйорданов, който е една от основните фигури в алтернативния туризъм в България, пътешественик и собственик на Зиг Заг Холидейз и Одисея-Ин, ще представи огромния потенциал на винения туризъм, неговото развитие и история, както у нас, така и по света. По време на лекцията си Винен туризъм в България. Добрите практики по света Любомир Попйорданов ще покаже примери от най-развитите туристически винени дестинации.

Десислава Бошнакова и Александър Богоявленски ще представят къде се пресичат пътищата на социалните мрежи и виното. Основен акцент в лекцията Виното в социалните мрежи ще бъде възходът на новите медии и средства за общуване, което доведе до фундаментална промяна в начина, по който комуникираме - както помежду си, така и с клиенти, партньори и служители.

Д-р Десислава Бошнакова e сред първите, получили специализирано PR образование. Тя преподава PR в департамент Масови комуникации на НБУ, основател и управител е на ROI Communication - фирма, специализирана в сферата на PR, специалните събития и издаването на специализирана литература. Александър Богоявленски е консултант в сферата на корпоративните и дигитални комуникации с над 15-годишен опит в медийната среда, връзките с обществеността и IT. Един от първите в българския интернет с постоянно присъствие онлайн от ерата на IRC до twitter.

Гост лектор на първия голям форум на българското вино - DiVino.Taste, ще бъде и Константинос Лазаракис MW - единственият представител на Балканите, удостоен с титлата Master of Wine. Признатият в целия свят консултант и експерт ще даде няколко безценни съвета на собствениците на изби, когато създават нови брандове.

Достатъчно ли е да произвеждаме качествено вино, за да успеем във винения бизнес? Защо ще предпочетат нас пред конкуренцията? Ще бъдем бутикова винарна или ще се развиваме мащабно? Как ще разберат за нас? Това са само част от въпросите, на които Галина Нифору ще даде отговори по време на лекцията Успешен винен бизнес - стратегия, брандинг и комуникация. Галина Нифоруе основател и мениджър на OINORAMA - фирма за винен консултинг и стратегически бизнес решения във винения бранш. През 15-те години във винения бранш в страната и чужбина се утвърждава като специалист, който успешно развива бизнес стратегии и създава брандове с международно значение.

На лекциите могат да присъстват всички закупили билети за изложбената част или майсторски клас от програмата на DiVino.Taste.

*Сайтовете iNews.bg и Jenite.bg, част от медийната група на 3Бей.бг АД, към която принадлежи и Econ.bg, са медийни партньори на изложението.

 

 

Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Резултати | Архив
  • Премиерът Бойко Борисов се срещна с руския премиер Дмитрий Медведев в Туркменистан
  • Зимна приказка
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Зимна приказка
  • Церемония по връчване на годишна международна награда „Карл Велики“
-  Тате, защо Земята се върти? -  Как така се върти, бе! Да не си ми изпил ракията?
На този ден 12.12   1443 г. – Варненски кръстоносен поход: В Битката при Златица настъплението на кръстоносците, предвождани от Владислав III и Янош Хуняди, към Одрин е спряно от силна...