В Добрич беше проведен четвъртият от поредицата семинари, организирани от Министерството на икономиката, енергетиката и туризма (МИЕТ) в подкрепа на туристическия бизнес. По време на форума беше представен специално разработения Наръчник и тематични информационни листовки, които имат за цел да насърчат развитието на туристическия сектор и създаването и управлението на по-добри туристически продукти за българските туристи. Материалите представят практически ориентирани и ефективни инструменти и за маркетинг на туристическите продукти и привличане на повече туристи от страната.
На форума присъстваха представители на туристически фирми, туристически неправителствени организации, туристически информационни центрове, общинска и областна администрация и други.
Акцент в представянето на наръчника бе поставен върху методите за анализ на туристическия пазар, създаването и управлението на конкретни туристически продукти и маркетингови инструменти.
По време на семинара бяха дискутирани и реални казуси и решения от практиката. Участниците в срещата бяха запознати и с възможностите за финансиране на проекти в сферата на туризма по Оперативна програма „Регионално развитие", съобщиха от МИЕТ.
Предстои провеждането на информационни семинари и в следните градове: 18 май 2010 г. (Елена); 28 май 2010 г. (Поморие) 4 юни 2010 г. (София).
Проектът „Комуникационна кампания за насърчаване на вътрешния туризъм в Република България" е финансиран по линия на Оперативна програма „Регионално развитие".