Социалните мрежи и интернет дадоха много нови възможности на маркетинг и ПР специалистите да популяризират продукти и услуги. Част от тези инструменти се оказват безплатни или доста евтини.
Кои са те и как да ги приложите, можете да научите по време на петото издание на семинара “Интернет маркетинг с нулев бюджет”, което ще се проведе на 30 януари 2013 година в Интер Експо Център, София.
Лектори на семинара са професионалисти, които прилагат на практика новите маркетинг тенденции:
- Георги Малчев, съдружник в Ilyan.com
- Борил Богоев, управител на Webface Consult
- Василена Вълчанова, маркетинг мениджър на Ozone.bg
- Станислав Димитров, маркетинг мениджър на Hop Online
- Бойко Благоев, ръководител-проекти в Sofia Free Tour
- Стефан Кънев, програмист в skanev.com
“Интернет маркетинг с нулев бюджет” 5 ще включва 6 лекции, които ще засегнат едни от най-важните инструменти за интернет маркетинг:
- създаване на съдържание, което продава;
- примери за успешни нискобюджетни онлайн кампании в България;
- SEO оптимизация;
- имейл маркетинг;
- социални мрежи.
Повече информация може да видите на сайта на събитието.
*Econ.bg е златен медиен партньор на семинара