Както предварително ви съобщихме, Spotify вече не е просто услуга за стрийминг на музика.
По време на специална конференция в Ню Йорк, компанията разкри своите планове за бъдещо развитие.
Президентът на въпросната, Даниел Ек, сподели, че Spotify прави „масивна крачка напред“ и „се е насочила отвъд конвенционалните формати.“
Ек и служители на Spotify демонстрираха следващата версия на Spotify, която повече наподобява Songza, с плейлисти, прикачени всекидневието на всеки слушател. Новите услуги обаче не са свързано единствено с музиката – новият Spotify ще излъчва подкастове и видео. Конкретно видео стриймингът ще бъде подпомогнат от партньори като Comedy Central, Vice News и The Nerdist. В общи линии компанията ще се превърне в музикална, 4-в-1 кутия.
Предлагаме ви и всички нови партньори на Spotify:
ABC
Adult Swim
BBC
Comedy Central
E!
ESPN
Fusion
Maker Studios
MTV
NBC
RadioLab
Slate
TED
TWiT
Vice News
WNYC
Разширяването на Spotify идва в момент, в който компанията среща по-яростна конкуренция от всякога. Основата идея на Ек и неговите служители, естествено, е да задържат лидерските позиции на шведския гигант.
Основните конкуренти на Spotify са Tidal на Jay Z, а зад ъгъла чака и Apple, който подготвят своя стрийминг музикална услуга, след тоталния провал на Beats Music. Нататък, имаме музикалната услуга на Google, Xbox Music на Microsoft, Rdio и др.
Независимо че Spotify е най-популярния сървиз за срийминг на музика, с днешния анонс компанията демонстрира, че няма намерение да лежи върху стари лаври и да не се развива адекватно. В началото на годината Spotify обяви и ексклузивно сътрудничество със Sony, пренасяйки своята услуга ексклузивно върху конзолите на Sony PS3 и PS4.
Видео, тук.