Даваме телефона си на търговците срещу лично отношение

14.01.2014 | 13:24
по статията работи: Георги Георгиев
Проучване на IBM показва че потребителите са склонни да се доверят на онлайн веригите ако получат нещо повече в замяна
Даваме телефона си на търговците срещу лично отношение
Снимка: Thinkstock/Guliver

Потребителите навсякъде по света са склонни да споделят с търговците информация за себе си най-вече ако получат индивидуално отношение и добавена стойност в замяна. Това сочат резултатите от изследване на IBM сред над 30 хиляди души в глобален мащаб, изнесено на годишната конференция на Националната търговска федерация (National Retail Federation).

Процентът на потребители, склонни да споделят своето местонахождение с търговските вериги, почти се е удвоил за една година, достигайки до 36%. Близо една трета от потребителите биха споделили данни за социалния си статут, а 22% биха предоставили своя мобилен телефон, за да получават текстови съобщения.

За да спечелят доверието и лоялността на потребителите, доставяйки им допълнителна стойност в замяна, търговците трябва да имплементират Big Data (големи данни) и analytics стратегия, така че да могат да се възползват от информацията, получена от клиентите”.

Според проучването потребителите попадат в 4 различни групи, определяни от техния интерес и употреба на социални и мобилни технологии, докато пазаруват. 19% от проучваните потребители изостават в тази класация - те не използват технологии, за да пазаруват.

Близо 40% от купувачите използват социални и мобилни технологии за събиране на информация, но не са склонни да ги използват за пазаруване. 29% използват социални и мобилни технологии много по-интензивно за всичко - от проучване до поръчване на стоки.

Около 12% от проучваните потребители са класифицирани като “пионерите” (“trailblazers”), тези които използват технологиите през всички канали и базират своя избор на търговска верига в зависимост от това дали тя му предоставя тази възможност.

Анализаторите на IBM предвиждат, че използването на технологии за проучване или пазаруване ще се увеличи в бъдеще.

Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Интерлийз ЕАД Лизинг на оборудване, транспорни средства, леки автомобили и др.
ММС Инк. ЕООД Официален дистрибутор на Daikin-Япония. Лидер в производството на климатична техника.
Кооперативна охранителна фирма ООД КОФ ООД е специализирано дружество за комплексна охрана.
Резултати | Архив
  • Зимна приказка
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Женевски конвенции
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Зимна приказка
Иванчо пита вкъщи: - Тате, как разговарят змиите? Бащата поглежда тъщата и подхвърля: - Защо мълчиш? Детето се интересува!..
На този ден 04.11   1429 г. – Арманяк-бургундска гражданска война: Жана д'Арк освобождава Сен Пиер льо Мутие. 1501 г. – Катерина Арагонска (по-късно първа съпруга на Хенри VIII)...