Димитър Маргаритов: Виртуалните приемни по морето са за консултации и сигнали за туристически услуги

12.06.2017 | 12:10
по статията работи: econ.bg
Виртуалните приемни представляват телефонни кабини, от които безплатно потребителите ще могат за звънят на денонощния телефон на Комисията 0700 111 22
Димитър Маргаритов: Виртуалните приемни по морето са за консултации и сигнали за туристически услуги
Снимка: Пресцентър на КЗП

Виртуалните приемни, които Комисията за защита на потребителите (КЗП) разкри по Черноморието за сезона „Лято`2017”, ще бъдат полезни на туристите при проблем с място за настаняване – хотел, вила, различен тип заведения, ситуации на самия плаж, при покупки в търговските комплекси. Това каза председателят Димитър Маргаритов в сутрешния блок на ТВ „Европа”.  

„Подобни казуси са от нашата компетентност и трябва да можем да реагираме. В рамките на работното време, когато връзката с нашите екипи е директна, говорим за минути. Когато става въпрос за нощен режим на работа, обаждането се приема и на следващия ден, още сутринта екипите ще бъдат на съответното място. Ако е необходимо, например при ограничен достъп, използваме съдействието на колегите от органите на реда”, обясни Маргаритов. 

Председателят посочи, че Комисията за защита на потребителите е основният контролен орган в държавата относно качеството на туристическият продукт. Поради това хората могат да се обръщат към институцията по различни въпроси, включително и ако не е само тя компетентна, а и други администрации – Българската държавна агенция по храните, НАП и т.н. „Ние сме хората, които поне трябва да приемем тези сигнали, да ги обработим и да предприемем по-нататъшни действия, ако е необходимо и с колегите от други институции”, добави Маргаритов.

Виртуалните приемни представляват телефонни кабини, от които безплатно потребителите ще могат за звънят на денонощния телефон на Комисията 0700 111 22. В светлата част на деня туристите ще имат възможност да се свързват директно с регионалните офиси на КЗП и чрез тях – с екипите, които са на място. Така при подаване на жалба или сигнал ще могат да получат съдействие максимално бързо. 

Такива приемни има в Балчик, к.к. „Албена”, к.к. „Златни пясъци”, к.к. „Св. Св. Константин и Елена”, к.к. „Слънчев бряг”, Несебър, Поморие, Созопол, Приморско, Китен и Царево. Разположени са в близост до плажа или до търговски центрове. Брандирани са, за да бъдат лесно разпознаваеми от туристите. Всички устройства вече работят. Информация за точните им координати има на сайта на КЗП и в Google Maps. Приемните ще работят през целия летен сезон. Председателят на Комисията съобщи, че за момента се предвижда те да функционират до началото на септември, но ако се окаже, че сезонът продължава, времето е хубаво, има достатъчно туристи, е възможно този период да бъде удължен. 

„Важното е хората, които имат нужда от помощ да могат да се обърнат към нас и ние да сме в състояние да реагираме максимално бързо. Очаква се сезонът да бъде доста динамичен, със сериозна посещаемост. За да го направим по-дълъг и по-приятен за всички, трябва да сме на разположение и да помагаме”, заключи Маргаритов. 

Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Резултати | Архив
  • Зимна приказка
  • Зимна приказка
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Най-старата коневъдна ферма в света
Старият вампир извежда малкото вампирче за първото му среднощно пиршество. Набелязват жертва, малкото забива зъби и започва да смуче кръв, по едно време се спира и пита баща си: - Тате, до последна...
На този ден 06.12   963 г. – Лъв VIII е избран за римски папа. 1240 г. – Армията на монголския владетел Бату Хан покорява Киевското княжество. 1534 г. – В Еквадор е...