Главният изпълнителен директор на Yahoo Скот Томпсън нае бившия изпълнителен директор на PayPal Сам Шраугер, за да подпомогне стартирането на новото потребителско търговско подразделение на
компанията.
Шраугер ще ръководи бизнеса съвместно с Моли Спилман - настоящия изпълнителен директор на Yahoo, стана ясно от изявление на компанията вчера. Новото подразделение, което се получи вследствие на
преструктурирането на компанията, ще помогне за свързването на потребителите с маркетинг специалистите и търговците по категории - автомобили, пътуване, работни места, стоки на дребно.
"Шраугер и Спилман са двама изключително талантливи и опитни лидери, които носят уникални и взаимно допълващи се умения за нашата страхотна възможност за търговия", заяви Томпсън, който
напусна PayPal - най-бързо развиващото се разделение на eBay, за да оглави Yahoo.
"Под тяхно ръководство както потребителите, така и рекламодателите ще използват възможностите на Yahoo, с които да се затвори веригата между интересите на потребителите и рекламните
разходи", допълни той.
Томпсън, след като обяви 2000 съкращения на работни места, разкри идеята си за преструктуриране на компанията по-рано този месец. Основна цел на промените е подпомагане на растежа и темп на
продуктовите иновации.
Реорганизацията прегрупира Yahoo в три области: географски региони, технологии и потребители. Компанията се опитва да преобърне загубата на потребители и рекламодатели, които изтичат при
конкурентите й като Google и Facebook.