За осми път Българската асоциация на рекламодателите раздаде наградите BAAwards

01.12.2023 | 15:25
по статията работи: econ.bg
За постижения в маркетинговите комуникации бяха отличени шест компании, шест комуникационни агенции и три студентски отбора
За осми път Българската асоциация на рекламодателите раздаде наградите BAAwards
Снимка: BAAwards

Снощи на гала церемония в литературен клуб „Перото“, бяха връчени осмите награди “BAAwards’23” на Българската асоциация на рекламодателите (БАР). В надпреварата за най-високи постижения в маркетинговите комуникации (през 2022г. и първата половина на 2023г.) участваха 36 кампании и проекти.

Те бяха подадени в трите конкурса на  BAAwards’23 от 13 големи компании-рекламодатели, 11 комуникационни агенции и 3 университета.

В конкурса за рекламодатели, награди на БАР взеха:

В категория „нов продукт“:

 златна награда получи The Coca-Cola Company и кампания „ОСВЕЖИ СЕ С 300“

 сребро взе ЯКОБС ДАУ ЕГБЕРТС и кампания „ВИНАГИ СЛЕДВАЙ ОГЪНЯ В СЕБЕ СИ“

 бронзова награда грабна СТАДА за кампания в подкрепа на „НИЗОРАЛ КЕЪР“

В категория „нова услуга“ злато взе Юробанк България и кампания „EVA – ФИНАНСОВ ДИГИТАЛЕН АСИСТЕНТ“

В категория „корпоративна социална отговорност“:

 със злато беше отличена Загорка АД за кампания „ВЪРНИ БУТИЛКАТА“

 сребърна награда получи Юробанк България с кампания „ВСЕЛЕНА ОТ ВЪЗМОЖНОСТИ“

 бронзова награда отиде у ХАУС МАРКЕТ БЪЛГАРИЯ, ИКЕА БЪЛГАРИЯ за кампания „В ЧАС С ПРОБЛЕМИТЕ“

В конкурса за комуникационни агенции награди на БАР получиха:

В категория „нов продукт“:

 златна награда получи ББДО Груп Графити ББДО и кампания „ВИНАГИ СЛЕДВАЙ 

ОГЪНЯ В СЕБЕ СИ“

 сребро взе WINTERGREEN TECHNOLOGIES и кампания „WTFANTA“              

В категория „нова услуга“ злато грабна NOBLE GRAPHICS за кампания „БИЗНЕС ВЕЛИКАНИ“

В категория „корпоративна социална отговорност“:

 със злато беше отличена SAATCHI & SAATCHI за кампания „ВЪРНИ БУТИЛКАТА“

 сребърна награда получи RED LION- ПУБЛИСИС ЕАД с кампания „ЗАЕДНО СРЕЩУ РАКА НА ДЕБЕЛОТО ЧЕРВО“

 бронзова награда отиде у B+RED с кампания „ДОБРИТЕ ЯЙЦА НЕ ОСТАВАТ“                                                                                                               

В студентския конкурс на BAAwards’23 триумфираха три отбора от Нов български университет (НБУ). В категория „нов продукт“, с ментор д-р Даниела Кадийска

 студентски екип (Вероника Стоянова, Даниела Балевска, Мелина Хаманова и  

Антония Якимова) грабна златна награда за проект „SMART BALL-ЗАЕДНО ЗАВИНАГИ“ 

 студентски екип (Виолета Тенева, Дарина Маркова, Елина Яковчева, Ива Дянкова и Рая Панайотова) беше отличен със сребро за проект „ЗА БЕЗЦЕННИТЕ МОМЕНТИ ЗАЕДНО“                                                                                                                                            

 студентски екип (Виолета Пехливанова, Илияна Николова и Симона Петкова) спечели бронзова награда за проект „HYDRATION BOOSTER FOR A POSITIVE YOU“.                                                                                                                                                                                        

Председателят на УС на БАР и на съдийската група Свилен Стрезов, коментира: „Виждаме високо качество на подадените заявки и силна конкуренция. Средната оценка в конкурсите за рекламодатели и студенти е над 10т./при макс. 15, а в конкурса за комуникационни агенции надвишава 11т./при макс.15“.

Изпълнителният директор на БАР Росен Мисов, смята: „Резултатите ни дават надежда, че пазарът се съживява. Усещаме позитивна енергия и вдъхновение, което много ни радва“.

Българската асоциация на рекламодателите (БАР) е учредена в началото на 2008г. от 11 големи компании-рекламодатели. През 2023г. асоциацията има 21 редовни члена. Мисия на БАР е да насърчава професионализма в маркетинговите комуникации, да утвърждава високи професионални стандарти, да споделя български постижения, да развива ноу-хоу и практическо обучение на специалисти и студенти. От 2012г. заедно с НБУ и БАКА, БАР разработва и реализира тристранния проект„Рекламна академия“, която се провежда ежегодно на територията на НБУ. От 2014г. асоциацията отличава професионализма в маркетинговите комуникации и чрез „Наградите на БАР-BAAwards”. Двата проекта са запазена марка . Повече за БАР може да намерите на БАР (baa.bg).

Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Венто - К ООД Проектиране, изграждане, монтаж и продажба на вентилационни и климатични системи.
Свободна Безмитна Зона – Бургас АД Първокласни мултифункционални складове, митническо агентиране.
РАЙС ЕООД Търговия и сервиз на офис техника.
Резултати | Архив
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Церемония по връчване на годишна международна награда „Карл Велики“
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Женевски конвенции
  • Зимна приказка
-  Тате, защо Земята се върти? -  Как така се върти, бе! Да не си ми изпил ракията?
На този ден 21.11   695 г. – Свети Вилиброрд е ръкоположен за пръв епископ на фризийците. 1344 г. – Започва строежът на сегашната катедрала "Свети Вит", когато епископът...