От днес в САЩ влиза в сила ново решение на Федералната комисия по комуникациите (ФКК), което най-накрая ще сложи край на практиката силата на звука в рекламните паузи да се увеличава, съобщава
американското издание "Ел Ей таймс".
"ФКК днес направи голяма стъпка към премахването на един от най-устойчивите проблеми на телевизията - шумните реклами", се казва в изявление на агенцията.
След като години наред бяха изпращани жалби, че звукът на рекламите е по-силен от този на редовната програма, Федералната комисия по комуникациите прие решение за намаление на звука на
рекламата.
С решението на практика се прилага и Законът за намаляване силата на звука при реклами (Commercial Advertisement Loudness Mitigation (CALM) Act).
С този акт се налага изискването при рекламите, развлекателните програми и новините да се запази постоянно нивото на звука. Новите правила също така изискват звукът за рекламните спотове да бъде
еднакъв с този на другите предавания.
Дистрибуторите на кабелна телевизия като Time Warner Cable и Comcast Corp., и радио- и телевизионните оператори ще носят отговорност за силата на звука на рекламите.
Тази статия ви хареса? Присъединете се към Еcon.bg и във Facebook, за да следите всичко най-интересно за икономиката, предприемачеството, кариерата, личните финанси, политиката и обществото!