Дали по отношение на жените или на работата, винаги е добре да изглеждаме жизнени, млади и в добра форма. Външният вид е един вид доказателство за нашия успех. Затова все повече мъже инвестират в
качествената грижа за тялото и кожата. Ползите от добрия външен вид могат да бъдат и количествено измерени. Според 93% от 1300 интервюирани мениджъри човешки ресурси в големи компании в САЩ и
Великобритания, атрактивните кандидати получават по-бързо предложения за работа. (Атрактивните хора получават по-бързо предложения за работа - проучване на Syracuse University, New York, 1995
г.)
Докато в миналото мъжете само се бръснеха и сресваха, сега на мода определено е детайлната грижа за външния вид. Неща, които досега бяха считани за чисто женска работа, се превръщат в част от
ежедневието на много мъже. А за тези, които са се заели сериозно с усъвършенстването на визията си, продуктите срещу стареене на кожата стават все по-важни.
Мъжете отдавна използват кремове за лице, заедно с базовите продукти като душ гелове и балсами за след бръснене.
Все повече мъже обаче започват да се интересуват от дългосрочна превенция на остаряването и набръчкването на кожата. А мъжката кожа определено има нужда от различни продукти, защото функционира по
различен начин.
Новият крем за лице NIVEA FOR MEN DNAge отговаря на всички тези изисквания. Иновационната формула на Beiersdorf е уникална комбинация от фолиева киселина, креатин и слънцезащитни филтри, които не
само редуцират следите от стареене на кожата, но и защитава ДНК на кожата. Освен това, NIVEA FOR MEN DNAge е оптимизиран за кожата на мъжете, която е около 20% по-плътна и има повече и по-големи
мастни жлези - той се нанася лесно и се абсорбира бързо от кожата. При редовна употреба сутрин, кремът осигурява защита от вредните влияния на външната среда и само след 4 седмици кожата става
по-стегната и дори дълбоките бръчки за видимо редуцирани. Това е доказателство, че грижата за кожата е успешна инвестиция.
*Рекламен материал