И рекламодателският бизнес в САЩ страда, твърди Рупърт Мърдок

08.05.2008 | 11:13
по статията работи: econ.bg
Условията ще попречат на Fox Interactive Media да достигне целта си от 1 млрд.
И рекламодателският бизнес в САЩ страда, твърди Рупърт Мърдок

Изпадналата в криза американска икономика влияе и на рекламодателския бизнес в САЩ, като принуждава доста компании да съкращават бюджетите си за реклама, съобщава
Reuters. Така Fox Interactive Media (FIM), която е собственост на News Corporation, няма да успее да постигне целта си за годишен доход от 1 млрд. долара. Компанията ще регистрира с 10% по-малка печалба, твърди медийният магнат Рупърт Мърдок.

"Няма съмнение, че американският потребител е сериозно засегнат. Това ще повлияе на рекламодателите в краткосрочен аспект", твърди Мърдок.

Въпреки проблемите печалбата за първото тримесечие на FIM се е утроила, а печалбата на News Corporation е нараснала до 2.7 млрд. долара спрямо 871 млн. долара за същия период на миналата година. Годишният доход е достигнал 8.75 млрд. долара т.е. увеличение от 16%. За News Corporation нещата вървят най-добре в Австралия, а в Европа печалбите също се очаква да паднат.


Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Резултати | Архив
  • Женевски конвенции
  • Премиерът Бойко Борисов се срещна с руския премиер Дмитрий Медведев в Туркменистан
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Зимна приказка
  • Най-старата коневъдна ферма в света
-  Тате, защо Земята се върти? -  Как така се върти, бе! Да не си ми изпил ракията?
На този ден 27.12   537 г. – В присъствието на император Юстиниан I тържествено е осветена новата църква Света София в Константинопол. 1703 г. – Подписан е Метуенския договор...