Изпадналата в криза американска икономика влияе и на рекламодателския бизнес в САЩ, като принуждава доста компании да съкращават бюджетите си за реклама, съобщава Reuters. Така Fox Interactive Media (FIM), която е собственост на News Corporation, няма да успее да постигне целта си за годишен доход от 1 млрд. долара. Компанията ще регистрира с 10% по-малка печалба, твърди медийният магнат Рупърт Мърдок.
"Няма съмнение, че американският потребител е сериозно засегнат. Това ще повлияе на рекламодателите в краткосрочен аспект", твърди Мърдок.
Въпреки проблемите печалбата за първото тримесечие на FIM се е утроила, а печалбата на News Corporation е нараснала до 2.7 млрд. долара спрямо 871 млн. долара за същия период на миналата година. Годишният доход е достигнал 8.75 млрд. долара т.е. увеличение от 16%. За News Corporation нещата вървят най-добре в Австралия, а в Европа печалбите също се очаква да паднат.