През последния месец клиенти на "Софийска вода" са сигнализирали за измамници, които се представят за служители на компанията и събират пари на ръка за пломбиране на водомери, без да издават платежен документ. Те носят облекло на "Софийска вода" и уж „установяват”, че водомерите на клиентите подлежат на пломбиране, като принуждавали потребителите да заплатят поставянето на пломби. За това предупреждават от дружеството.
От там допълват, че предлагат услугите монтаж, тестване и пломбиране на индивидуални водомери, но след предварително заявено желание от страна на клиентите.
Услугите могат да бъдат заявени на тел. 02 812 24 30 от 08:00 до 16:30 и на телефон 0700 121 21 през останалото време от деня.
Важно е да се отбележи, че всеки служител на "Софийска вода" АД е длъжен да се легитимира със своята служебна карта, която съдържа име и фамилия, длъжността и снимка. На картата има и телефонен номер, на който клиентите могат да проверят самоличността на служителя. При отказ да се предостави картата, потребителят има право да поиска съдействие от полицията, допълват от "Софийска вода".
За повече информация, подаване на сигнали и разясняване на правата и задълженията на служителите на "Софийска вода", клиентите на компанията могат да се свързват с Телефонния център на компанията денонощно на телефон 0700 12121.