Клиентите на Националната агенция за приходите (НАП) могат да споделят анонимно мнението си за работата на агенцията на www.nap.bg.
В интернет страницата на приходната администрация е публикувана анкета, чрез която гражданите и фирмите могат да оценят обслужването в НАП, процедурите на институцията, отношението на служителите, достъпа до данъчна и осигурителна информация и други впечатления от контактите си с приходната агенция.
Анкетата ще бъде изпратена по имейл на всички над 10 000 клиенти на НАП, които са се абонирали за новините от интернет страницата на НАП - www.nap.bg.
Клиентите на НАП могат да дадат мнение за това дали информацията, която получават от интернет страницата на НАП, е разбираема и изчерпателна, какви са основните им трудности при търсене на информация за данъци и осигурителни вноски, как биха искали да декларират и плащат данъци и осигурителни вноски и други.
Мнението на клиентите на агенцията е важно за нас. Затова резултатите от изследванията ще се използват при планирането на дейността на агенцията в бъдеще, както и при разработването на услуги и процедури за работа, заяви по повод новата анкета изпълнителният директор на НАП Красимир Стефанов.