КЗК спря реклама на гуми

08.02.2010 | 10:28
по статията работи:
"Метро Кеш Енд Кери България" се задължава да спре рекламата на гуми "Барум Поларис"
КЗК спря реклама на гуми

Комисията за защита на конкуренцията спира разпространението на рекламата, свързана с автомобилни гуми марка "Barum" Поларис 2, модел 195/65/R15 91H и 205/55/R16 91H във всичките й форми. Комисията задължава "Метро Кеш Енд Кери България" ЕООД да преустанови разпространението на рекламата, съобщават от КЗК.

Производството на комисията установи, че дружеството разпространява брошури, в които зимни гуми "Барум Поларис" 2 със скоростен индекс Т (до 190 км/ч) се рекламират като гуми с по-висок скоростен индекс Н (до 210 км/ч). В същото време се предлагат на цената, отговаряща на индекс Т. Комисията счита, че несъответствието уврежда интересите на конкурентите и подвежда потребителите, които закупуват продукт, който не отговаря на техните изисквания. Показателите за скорост имат отношение и към спирачния път на автомобилите в зимни условия, което е от значение за здравето и живота на пътниците.

Временната мярка се налага до произнасяне на Комисията с окончателно решение по преписката.

 

Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Резултати | Архив
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Зимна приказка
  • Церемония по връчване на годишна международна награда „Карл Велики“
  • Зимна приказка
  • Премиерът Бойко Борисов се срещна с руския премиер Дмитрий Медведев в Туркменистан
Блондинка звъни на оператора си: - Извинете, не ми работи интернетът... - А вие с рутер ли сте? Кратко мълчание... - Не, сама съм!!!
На този ден 18.02   1229 г. – Съгласно договор между императора на Свещената Римска империя Фридрих II и египетския султан Ал-Камил, християнските поклонници получават право да посещават...