КЗП: Най-много жалби има срещу мобилните оператори

30.08.2016 | 14:55
по статията работи: econ.bg
През последните месеци се наблюдава тенденция за намаляване на общия брой нарушения
КЗП: Най-много жалби има срещу мобилните оператори
Снимка: под лиценза на creative commons

От началото на годината експерти на Комисията за защита на потребителите са направили 6046 проверки в туристически обекти и са съставили 537 акта заради нарушения, както и 107 заповеди за временно затваряне на туристически обекти без категоризация. Това обявиха днес от Комисията за проверките през сезон "Лято`2016".

В КЗК са получени общо 13 600 жалби, 70% от които са решени в полза на потребителите, уточни председателят на КЗК Димитър Йотов, цитиран от БГНЕС.

Най-много жалби има срещу мобилните оператори – 40%, следват жалбите за рекламация на аудиовизуална техника, битови уреди, услуги, облекла и други. 21% от жалбите са за енергийни и ВиК оператори.

През последните месеци се наблюдава тенденция за намаляване на общия брой нарушения.

Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Кооперативна охранителна фирма ООД КОФ ООД е специализирано дружество за комплексна охрана.
Holiday Inn Sofia A warm "Welcome" to Sofia's newest 5 Star hotel.
SIXENSE GROUP - СИКСЕНС ГРУП SIXENSE Group е глобална компания, базирана на 5 континента, развиваща...
Резултати | Архив
  • Премиерът Бойко Борисов се срещна с руския премиер Дмитрий Медведев в Туркменистан
  • Зимна приказка
  • Зимна приказка
  • Премиерът Бойко Борисов в Туркменистан
  • Церемония по връчване на годишна международна награда „Карл Велики“
Събеседване: - Защо искате да работите при нас? - Аз съм счетоводител, с 20 години стаж, както и голям опит! - Колко преви 2+2? - А колко трябва да прави? - Кога ви е удобно да започнете?
На този ден 26.04   1336 г. – Франческо Петрарка изкачва връх Ванту – символичен рожден ден на алпинизма. 1802 г. – Наполеон Бонапарт подписва обща амнистия, която позволява...