Как едно 17-годишно момиче успя да създаде компания за 250 млн. долара

26.03.2014 | 15:10
по статията работи: Люсиен Димов
Белла Уиймс е все още в гимназията и вече притежава многомилионна фирма
Как едно 17-годишно момиче успя да създаде компания за 250 млн. долара

Ако си мислите, че е невъзможно да се създаде бизнес още в ранна възраст, жестоко се лъжете! Историята на едно невероятно момиче от Аризона, САЩ показва как мечтите могат да станат реалност, съобщава Yahoo.

Белла Уиймс е момиче на 17 години и все още учи в гимназията. Нейната история започва, когато тя е била на 14 годишна възраст. Тя осъзнава, че след две години ще трябва да си купи кола и затова прави решението на живота си. Родителите на Белла не могат да си позволят да удовлетворят желанието й, затова момичето решава само да си изкара парите за така мечтания бял Jeep.

В свободното си време гледа деца, но парите от това няма как да й стигнат за такава покупка. Тя започва да продава бижута в малко магазинче в местния търговски център. Компанията кръстила Origami Owl и постигнала невероятното ниво на продажби от 20 млн. долара за първата година. Четири години по-късно компанията е управлявана от професионален изпълнителен директор, разполага със стотици работници и около 60 000 независими търговци, които работят в цялата страна. Продажбите миналата година са достигнали 330 млн. долара. Белла Уиймс все още отговаря за дизайна на медальоните и талисманите. Тя всеки ден прекарва по няколко часа след училище в офиса на фирмата, намиращ се в Чандлър, Аризона.

„Искам да се занимавам с бизнес до края на живота ми. Когато бях на 14 дори не бях мислила ,че това може да ми се случи. Но мечтата ми стана реалност“, коментира 17-годишната ученичка. Тя възнамерява да се запише в колеж, след като завърши.

Origami Owl наложили успешен маркетингов модел. Компанията пуснала комплектовани материали за желаещите да се занимават с този бизнес.

„Дизайнерите“ купуват предоставеният пакет за 150 долара и правят медалиони и талисмани по свой избор. Единственото условие на компанията е процент от продажбата на всяко едно изделие. Тази политика довела фирмата до невероятен успех. Според изпълнителния директор Робин Кросман тази възможност позволява на новоизлюпени дизайнери да започнат малък бизнес в домашни условия.

„Никога не мислите, че мечтата ви е много голяма“, съветва каза Белла Уиймс.

Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Резултати | Архив
  • Женевски конвенции
  • Премиерът Бойко Борисов в Туркменистан
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Зимна приказка
  • Премиерът Бойко Борисов се срещна с руския премиер Дмитрий Медведев в Туркменистан
Старият вампир извежда малкото вампирче за първото му среднощно пиршество. Набелязват жертва, малкото забива зъби и започва да смуче кръв, по едно време се спира и пита баща си: - Тате, до последна...
На този ден 13.12   1294 г. – Папа Целестин V абдикира от папството, което е първият случай на абдикация на папа в историята на католицизма. 1519 г. – Експедицията на Фернандо...